China Glaze Lap of Luxury

by - 27 dubna

Vážně nevím, co si mám o tomhle laku myslet. Jako není zas úplně špatnej, ale asi to úplně nebude moje krevní skupina. Objednala jsem si ho skoro naslepo z modeláže ve slevě a těch pár obrázků, co jsem viděla na netu, bylo tak nějak víc do studené růžové, než to ve skutečnosti je.....Ani nevím, jak tu barvu popsat, prostě taková čajová růže? Řekla bych celkem nenápadná neutrální barva, takže využití určitě najde ;-), ovšem na zadek jsem si z toho nesedla. Jinak krytí, spolupráce, nanášení, vše v pořádku, mám dvě vrstvy plus Seche.

na slunci:



ve stínu:

You May Also Like

6 komentářů

  1. Mě se ta barva moc líbí :) Chtěla bych se tě zeptat, kde si je objednáváš? Já bych moc chtěla nějaký takovýhle dražší lak, ale přijde mi, že jsou strašně předražené na stránkách, na které koukám já :(

    OdpovědětVymazat
  2. Týjo, ta barva je skvělá..(:
    Jednou jsem měla podobnou, akorát mi to k ničemu neladilo

    OdpovědětVymazat
  3. @ Mirabellko, já je nakupuju na ebay, ale spíš mám zásobu ještě z transdesingu.com, tam se to hodně vyplatilo, ted,jak je už DPH od 22EUR,tak už to moc nejde,no....tenhle je ale zrovna z ČR, z modeláže nehtů.cz, měli tam akce jeden byl za cca 100kč

    @ Veronica: no mně osobně taky neladí k ničemu konkrétnímu,ale mám pocit, že je to taková neutrálka, že to jde skoro ke všemu :D

    OdpovědětVymazat
  4. Mne ta barva prijde naopak bezva! Je originalni :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tedy dobře, beru jí na milost :-), musím přiznat, že čím déle ji mám na ruce, tím víc se mi líbí a zvykám si :-).....

    OdpovědětVymazat
  6. Jéé, tak já jsem si z toho na zadek sedla, je to úžasná barvička ! :-)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za každý komentář, dělají mi ohromnou radost ❤️!