Loreal Matte morphose makeup

by - 11 dubna

Musím na úvod říct, že tento makeup patří mezi moje nejoblíbenější. Slibuje vyhlazení drobných vrásek, vymazání pórů a efekt zmatnění pleti. A ano, je to snad první makeup, který fakt nelže a dokáže na 100% to, co slibuje. Mám dva odstíny 180 a 140, oba jsou ted na moji hodně vybledlou plet docela tmavé, ale tím, že se hodně rozetřou,  tak mohu tu 140 používat i tak, 180 mám na léto.




Textura je strašně příjemná, pěnová, ale tak strašně lehoučká, že máte pocit, že plet úplně hladí, když makeup nanášíte. Prostě se úplně rozplývá pod rukama a krásně roztírá, je to opravdu chameleon makeup :).
Dalším pozitivem je to, že vůbec nevysušuje pleť, což při mé suché pleti velice oceňuji, nesnáším makeupy, co vám plet stáhnou, vysuší a udělají dojem masky, tenhle to tedy určitě není. Líbí se mi i to, že není potřeba použít pudr, protože makeup má takový jakoby pudrový matný finish.
Vyhlazení drobných vrásek skutečně funguje, sama jsem byla překvapená, že roztíráním ty droboučké vrásky a póry úplně zmizíkuje.
Vyhovuje mi i krytí, které bych označila jako střední, kryje obstojně, ale zase se nedá vrstvit nebo nanést silnější vrstvu, takže s tím je potřeba počítat, že na úplně problematickou, případně hodně mastnou plet, si myslím, nebude příliš vhodný.
Taky bych chtěla upozornit, že makeupy vypadají v dózičce docela tmavě, ale pokud je rozetřete na pleť dost zesvětlají. Já jsem hodně bílá po zimě, takže oba odstíny 140 a 180 (mám na léto) jsou ted pro mě poměrně tmavé, ale když tu 140 pořádně rozetřu, tak splyne i tak úplně dokonale, takže se nemusíte bát sáhnout ani po o odstín tmavším odstínu.
A dostáváme se k jedinému "negativu" a tím je obsah a cena, makeup má jen 20ml a stojí kolem 390Kč, v DM, kde jsem ho kupovala byl za 350Kč, myslím, že je to taková střední třída, určitě seženete nepoměrně dražší makeupy, ale mezi drogérkovými patří k těm dražším. Navíc docela rychle ubývá. Nicméně vzhledem k ostatním vlastnostem bych neváhala a koupila ho znovu, je skvělý!


You May Also Like

9 komentářů

  1. To je můj neoblíbenější make up!! Kupuji ho od doby co přišel na trh, a od té doby ani jiný nekupuji!!mám také odstín 140 a naprosto mi vyhovuje v zimě i v létě..stejně jsem vždy světlá..A naprosto souhlasím že rychle ubývá..taky ho kupuji v Dm za 350kč..a jednou v tom jejich časopise byla sleva 50kč na tento produkt..tak aspoň něco..Mohl by být o něco levnější..to by pak byl naprosto dokonalej..a ještě malá drobnost..trošku mě štve tvar toho balení..já ho nanáším houbičkou, a pod tím zahnutým okrajem vždy trošku zbyde:(

    OdpovědětVymazat
  2. ten vypada dobre!;)
    sienastyle.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. ja premyslim o pudru z teto rady, vsichni ji hrozne chvaleji!:)

    OdpovědětVymazat
  4. @ INA T. přesně tak, úplně souhlasím,balení není úplně ideální, ale jinak je ten makeup fakt super, taky ho používám už od lonského jara, přišel mi vzorek a byl tak super, že jsem si ho hned běžela koupit :-)
    @Julia: tak s pudrem nemám zkušenost, já pudry moc nepoužívám, protože mě dost vysušují....

    OdpovědětVymazat
  5. mám od Lorealu pudr a je nejlepší na světě, o makeupu jsem už přemýšlela, ale světe div se nev ím jak se nanáší, dokonce jsem slyšela, že ho stačí nanést jen na střed obličeje? nechceš udělat nějakej tutoríálek?

    OdpovědětVymazat
  6. Jéé :) Také ho mám. Ten Beige Naturel. Je to snad první make-uo, který mi sedl odstínově. Krásně hezky zakryje. je skvělý. Jen jak u té podkladovky od nich - za hodně peněz - málo šarády :( Na to jak je ho tam maloučkou, tak s tím člověk musí strašně šetřit. Nehledě na to, že mi příjde, že dost vysušuje a dělá šupinky ... A to mám mastnou pleť a netrpím na to ... Takže tohle mě hodně zklamalo.

    OdpovědětVymazat
  7. Tenhle make-up mě moc láká :-) A řekla bych, že právě pro smíšenou a mastnou pleť je vhodný, protože matuje..spíš pro suchou není vhodný, ta by potřebovala spíš hydratační nebo nějaký na rozjasnění pleti. A co jsem se dočetla v recenzích, tak byla právě chvála, že je vhodný pro mastnou pleť, protože ji zmatní a celkem obstojně to vydrží a na suché pleti právě tvoří šupinky..

    Lena

    OdpovědětVymazat
  8. Ten je naprosto úžasný :) Já používám odstín Golden ivory a ostatní mi nevěří, že mám make-up :) působí opravdu přirozeně :)

    OdpovědětVymazat
  9. A já se chci zeptat, protože ho používám už dva roky a stejně, jako všechno, co se mi líbí, se přestal vyrábět, jestli se dá ještě někde sehnat, nebo jaká je za něj od výrobce náhrada. Díky

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za každý komentář, dělají mi ohromnou radost ❤️!